Najčešća pitanja

Lista najčešće postavljenih pitanja sa odgovorima koji Vam mogu pomoći i rešiti nedoumice.

1. Zašto garancija ne pokriva mehaničko oštećenje displeja?

Prema definisanim uslovima garantnog roka, ukoliko je nakon pregleda uređaja na istom utvrđeno mehaničko oštećenje koje je nastalo usled pada uređaja, gnječenja, savijanja, pritiskanja itd, konkretan uređaj se ne može servisirati u garanciji. Kompanija Mobis će i za ovakve slučajeve pronaći rešenje, ali će se oni tretirati kao vangarantne intervencije i naplaćivaće se po važećem cenovniku za ovu vrstu servisiranja.

2. Koje brendove servisirate?

Kompanija Mobis je u Republici Srbiji ovlašćeni servisni centar za Huawei, Xiaomi, Honor, Alcatel, LG, ZTE, Wiko, BlackBerry, Meizu, RugGear, Prestigio i Myki. Servisne intervencije koje izvodimo na uređajima marke Samsung, Apple, Nokia, Motorola, Sony….se rade isključivo u vangarantnim uslovima.

3. Kako mogu da saznam cenu servisiranja oštećenog uređaja?

Pre slanja uređaja na servis, korisnik ima mogućnost da dobije informaciju o ceni servisiranja uređaja pozivanjem Mobisovog call centra ili slanjem upita na našu mail adresu. Kako bi korisnik dobio precizniju informaciju o ceni, jako je važno da nam što detaljnije opiše kvar ili kako je došlo do istog. Nakon urađene dijagnostike, korisnik će biti kontaktiran i obavešten o ukupnoj ceni servisne usluge.

4. Da li se u MESC-u ugrađuju originalni delovi?

Svi delovi koje ugrađujemo su originalni.

5. Na koji način mogu izvršiti plaćanje u MESC-u?

Servisna intervencija može biti plaćena elektronski preko računa, gotovinom ili platnom karticom.

6. Kako mogu poslati uređaj na servis?

Uređaj možete poslati bilo kojom kurirskom službom na adresu Mobisovog servisnog centra – nakon intrevencije, uređaj će biti vraćen na identičan način. Za popravke koje podpadaju pod garancijske, trošak transporta namiruje servis, dok za vangarantne popravke, trošak namiruje vlasnik uređaja tj. pošiljalac.

7. Kako da znam kada je gotovo servisiranje mog uređaja?

Na našem oficijalnom sajtu u svakom trenutku možete proveriti status servisiranja Vašeg uređaja brzo i jednostavno, a nakon završenog servisiranja dobićete od nas sms poruku da možete preuzeti svoj uređaj.

8. Uređaj sam vratio na fabrička podešavanja i ne znam šifru za Google nalog, da li u MESC-u mogu da otključam uređaj?

Ukoliko uređaj ne možete da otključate nakon vraćanja na fabrička podešavanja, pošaljite nam isti i mi ćemo vam otključati i osposobiti vam ga za upotrebu.

9. Kako rasteretiti internu memoriju uredjaja?

Verovatno ste primetili da Vam telefon nekada ne odgovara na zadate komande ili to što ste hteli da pokrenete ima zadršku/kašnjenje sa pokretanjem. Uzrok je nedostatak radne memorije telefona. Posledica nedostatka radne memorije telefona se manifestuje kao usporenost u radu. Čak dolazi i do problema da telefon postane neoperativan do te mere da je jedino rešenje skidanje baterije i ponovno pokretanje/paljenje uređaja.
Za neometan rad telefona potrebno je sve aplikacije koje se instaliraju prebaciti na MMC (ukoliko uređaj to dozvoljava, jer postoje pojedine aplikacije koje moraju biti rezidentne u radnoj memoriji uređaja), isto tako brisati povremeno “cash” memoriju. Telefoni se međusobno razlikuju po svom hardveru tako da nije pravilo da svaki telefon na tržistu radi isto.

10. Uređaj ne uključuje ekran nakon poziva. Šta može biti problem?

Proximity senzor se nalazi u gotovo svim pametnim telefonima. On je zadužen, između ostalog, da onemogući dodire na ekranu i da ga ugasi u toku poziva. Savetuje se održavanje touch screen-a čistim od otisaka, masnoće prstiju, mesto gde se nalazi proximity senzor. (gornji deo telefona, u blizini prednje kamere i zvučnika).

11. Kako servis vrši proveru ispravnosti baterije?

Uređaji se testiraju u realnim uslovima rada pri fabričkim podešavanjima sa dijagnostičkim alatom odobrenim od strane proizvođača. U slučajevima kada na uređaju nakon testiranja nisu dijagnostifikovane nepravilnosti u vidu problema sa punjenjem, kapacitivnošću baterije, nekontrolisane potrošnje… neophodno je proveriti podešavanja (WIFI sleep, zaštićene aplikacije…) jer se u zavisnosti od intenziteta korišćenja uređaja baterija može isprazniti u relativno kratkom vremenskom periodu.

12. Kako povećati brzinu interneta na modemu sa SIM karticom?

Brzina može varirati usled lošeg pozicioniranja uređaja u odnosu na jačinu 3G/4G signala. Za najbolje performanse, neophodno je uređaj pozicionirati na mestu gde je 3G/4G signal najjači.

13. Na uređaju mi izlazi poruka "Prikupljena je nova oznaka"? Šta može biti problem?

Navedeni problem se može manifestovati kada se u neposrednoj bilizini uređaja nalazi NFC tag ili NFC nalepnica (BusPlus kartica, platna kartica, tag zaštitna nalepnica u trgovinama…) Savetujemo korisniku da na uređaju iskljuci NFC opciju ukoliko je ne koristi.